wtorek, 6 października 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)

 Ostatnio zostałam wesoło nominowana do pewnej ,,gry" o nazwie Liebster Blog Award przez Kingę z kinganaturalnie.blogspot.com

W tej grze chodzi o to, że muszę odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez Kingę. Kinga wcześniej odpowiadała na 11 pytań zadanych przez innego Blogera. Po tym zadaniu moim przywilejem jest nominowanie do gry innych 11 blogerów (nie mogę nominować Kingi). Mam też możliwość zadać 11 dowolnych pytań.

Można to uznać za swoisty łańcuszek, ale to zacna zabawa!


To zaczynam:

PYTANIA i MOJE ODPOWIEDZI:

1. Najlepsza rzecz jaką jadłaś?
Okropnie trudne pytanie! Nie jestem jakimś koneserem jedzenia, ale faktycznie jest kilka potraw, które lubię. Raczej wiąże się to z miłymi wspomnieniami związanymi z tą potrawą niż samym smakiem. Oto kilka z nich: rosół mojej Mamy, zupa gulaszowa Taty, karp po Żydowsku i ,,Ozorki" Babci, pizza Dominika i jajecznica ze świeżymi pomidorami i szczypiorkiem!
Teraz tak sobie myślę, że najlepszą rzeczą jaką jadłam są tzw. Tosty francuskie, czyli jak mówi koleżanka: chleb w jajku ;) i jem to dość często, bo lubię.

2. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Kolejne trudne pytanie, bo mam dużo wspomnień z dzieciństwa. Nie mam jednego ulubionego! Wiem, że w dzieciństwie lubiłam chodzić z moim pieskiem nad rzekę, ba nawet bardzo rwącą rzekę. Niczym odkrywca przedzierałam się przez zarośla i przebywałam w wyjątkowo niebezpiecznych miejscach. Chodziłam tak bardzo daleko, że głos wołającej Mamy tam nie docierał. Obawiam się też, że żaden normalny człowiek nie docierał tam nawet na nogach. Dziś wiem, że było to bardzo głupie i nieodpowiedzialne z mojej strony. Lecz teraz wiem, że dziś po pierwsze nie chciałoby mi się iść tak daleko, a po drugie bałabym się. I chyba to jest moje ulubione wspomnienie z dzieciństwa - wspomnienie beztroski i braku myślenia ,,Coby było gdyby".

3. Spodnie czy spódnica?
Zawsze chciałam chodzić w spódnicach, ale w Zakopanem zimno i niekomfortowo w takim stroju. Spodnie łatwiej mi zestawić na co dzień. Dlatego wybieram spodnie, tęskno zerkając za spódnicą.

4. Wolisz używać gotowych czy samodzielnie przygotowanych kosmetyków?
Wolę swoje kosmetyki, bo robię takie, które w 100% mnie satysfakcjonują. Jednak jest dużo kosmetyków drogeryjnych, których również używam. Wiąże się to z brakiem wiedzy o tym jak przygotować kosmetyk oraz z braku czasu na dokształcenie się i jego przygotowanie

5. Jesteś typem sportowca czy kanapowego leniuszka?
Jeśli chodzi o styl ubioru to totalnie na sportowo. Na kanapie rzadko się wyleguje. Jednak łóżko i sen to najczęściej wyczekiwany przeze mnie mebel i czynność. Także, by zachować czystość sumienia odpowiem, że jestem typem leniuszka.

6. Jak jest twoja ulubiona pora roku?
Wiosna! Wtedy wszystko się budzi do życia, no i dodatkowo mam urodziny :)

7. Wierzysz w działanie kosmetyków przeciwzmarszczkowych?
Przeciw? Hmh... nie wiem, nie mam zmarszczek ;) z drugiej strony lepiej zapobiegać niż leczyć. Także unikać słońca, nawilżać i będzie dobrze!

8. Czego nie lubisz w makijażu?
Tego, że go czuję na twarzy i że coś mi się rozmaże i będę wyglądać karykaturalnie.

9. Podkład płynny czy mineralny?
Nigdy nie stosowałam mineralnego, także odpowiem, że płynny.

10. Czy lubisz robić zakupy?
Różnie. Nie lubię robić zakupów wtedy, gdy nie mam nastroju, czasu, jestem głodna lub mam niewygodne buty.

11. Jak jest Twoja najlepsza cecha?
Uśmiech od ucha do ucha :D



NOMINUJĘ (listę uzupełnię w przyszłości):
1. Hołka z #Zakodowana i joannaholy.pl
2. Tośka z piolunblog.pl
3. Justyna Zarzecka z zarzeccydrogerie.pl
4. Kinga C. z handmadebykc.blogspot.com
5. Maria Duda z koloryherbaty.blogspot.com
6. Katarzyna z ArtKaska Kaśka Bilska
7.
8.
9.
10.
11.

PROSZĘ O ODPOWIEDŹ NA PYTANIA: 
1. Co spowodowało chęć pisania bloga?
2. Skąd pomysł na nazwę?
3. Co lubisz robić, gdy nikt nie patrzy?
4. Gdybyś miała możliwość jednorazowego cofnięcia się w czasie w dowolny moment w Twoim życiu - skorzystałabyś z tej możliwości?
5. A gdybyś mogła przenieść się w czasie na jeden dzień do dowolnego roku (w przeszłości i przyszłości) to czego byś szukała będąc już na miejscu?
6. Co szalonego ostatnio zrobiłaś?
7. Gdzie szukasz życiowych inspiracji?
8. Co Cię motywuje do codziennego wstawania?
9. Co Cię denerwuje u innych ludzi?
10. Co robisz, gdy masz pomysł na wpis na blogu, ale nie wiesz jak to wszystko napisać?
11. Prowadzisz swojego bloga zgodnie z jakimś harmonogramem czy jest to raczej spontaniczne działanie?

Dziękuję za wspólną zabawę
pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz