poniedziałek, 30 listopada 2015

LIEBSTER BLOG AWARD część 2

UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)

 Dzisiejszy dzień przyniósł kolejne ciekawe zadanie, a mianowicie nominację od Iwony z Kombinacje Wariacje - dzięki Iwona :*

Ponieważ jest to już moja druga nominacja to czuję się podwójnie wyróżniona.

Przypomnę zasady:
Iwona u siebie na blogu odpowiada na 11 pytań, wybiera 11 blogerów i zadaje im 11 nowych pytań.


Oto pytania Iwony i moje odpowiedzi:



1. Twoim miejscem na ziemi jest? 
Póki co moim miejscem na ziemi na pewno nie jest blok, miasto, zatłoczone betonowe osiedla. Chętnie wracam do mojego rodzinnego domu w Zakopanem, gdzie w okolicy wartkich górskich potoków i pachnących smreków się wychowywałam. Aktualnie też jestem na etapie poszukiwań mojego własnego miejsca na tej ziemi.

2. Blog jest odskocznią od rzeczywistości czy to twoja codzienna praca? 

Blog jest raczej odskocznią, bo jeszcze na nim nie zarabiam - wybaczcie szczerość, ale coś do garnka trzeba włożyć! Mam nadzieję, że szybko zacznę się utrzymywać z tego, co tak naprawdę lubię. Zapewne wiecie, że praca na etacie jest mocno upośledzająca samorealizację. Mój sukces to również zasługa Was moich Czytelników, przed którymi chylę czoła za każdym razem, gdy pokazujecie mi, że to co piszę jest dla Was ważne.

3. Jesteś realistą/tką? 

Tak, lubię twardo stąpać po ziemi. Choć bujanie w obłokach i ucieczka w marzenia pozwala mi zaktualizować listę marzeń, a co za tym idzie listę celów do osiągnięcia.

4. Jakbyś mógł/a zmienić 1 rzecz w całym twoim życiu co by to było? 

Nie biorę pod uwagę rzeczy losowych, bo losu nie da się odkręcić. Chętnie bym jeszcze raz przemyślała kompetencje pani piercerki, która niestety zrobiła mi brzydkie blizny.

5. Marzysz czy spełniasz marzenia? 

Najpierw trzeba coś wymarzyć, by wiedzieć do czego dążymy. Ja również najpierw marzyłam, a teraz spełniam marzenia.

6. Czy umiesz postawić wszystko na "1" kartę? 

Nie. Zawsze staram się zachować uchyloną furtkę awaryjną.

7. Czego się obawiasz? 

Boję się bardzo wojny, ale nie dlatego, że boję się walczyć o własne przekonania, boję się, że na wojnie mogłabym stracić bliskie mi osoby.

8. Ufasz ludziom czy traktujesz na początek z rezerwą? 

Dla mnie z reguły nie ma osób złych i do wszystkich podchodzę z wielką otwartością. Wielokrotnie zostało to wykorzystane, dlatego ufać ufam, ale z rezerwą.

9. Czy jesteś spełniony/a zawodowo? 

Nie. Zawodowo robię coś, czego nigdy się nie uczyłam i póki co nie przynosi mi to satysfakcji. Chciałabym zająć się czymś innym, ale póki co jeszcze się boję.

10. Jesteś zdeterminowany/a czy szybko się podajesz? 

Różnie. Moją siłą napędową są inni ludzie. Dopóki jest ktoś kto będzie mówił, że to co robię jest słuszne, do póty się nie poddam. Najbardziej boli mnie, gdy ktoś nie docenia mojej pracy, wtedy szybko się poddaję.

11. Czy jest coś co byś zmienił/a w swoim blogu? 

Chciałabym zmienić nieco wygląd, by był bardziej estetyczny i elegancki. Ale spokojnie, pracuję nad tym :)

To już druga część LIEBSTER BLOG AWARD, pierwszą możecie znaleźć TUTAJ
Tam też znajdziecie moje pytania i blogi, które nominuję.

Pozdrawiam
E.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz