czwartek, 14 maja 2015

Mydło ,,Rumiankowe z nagietkiem"

UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)

 Niespodziewany atak burzy skutecznie uniemożliwił mi pracę przy komputerze. Choć zwykło się mówić: ,,Córki elektryka prąd nie tyka" wolałam nie ryzykować ;)
Komputer poszedł w odstawkę, a ja poszłam sprawdzić co tam z moimi mydłami. Efekt bardzo mi się podoba!

Zapraszam na kolejną wspólną przygodę z mydłem naturalnym.

Tym razem rumiankowe z płatkami nagietka

Mydło rumiankowe z nagietkiem

Mydło ,,Rumiankowe z nagietkiem"

skład:
olej kokosowy, oliwa z oliwek, olej rzepakowy, olej lniany, olej słonecznikowy
+ napar z rumianku
+ płatki nagietka

odżywianie: 22
waga: około 90 g

Właściwości: myjące, nawilżające, odżywcze, łagodzące, regenerujące skórę, budujące barierę ochronną

Kolor: mydła naturalnego w kierunku beżu (bez sztucznych barwników)
Zapach: mydła naturalnego z delikatną nutą rumiankową (bez sztucznych zapachów)



Kilka spraw technicznych: mydło zostało wykonane z najwyższej jakości olejów naturalnych. Bazowym składnikiem ziołowym jest napar z rumianku pochodzącego z ekologicznej uprawy. Płatki nagietka są z własnego ogródka, więc również zaliczam je do uprawy ekologicznej.
Podczas procesu zmydlania (zastygania mydła) udało mi się przybić pieczątki, które informują, że wszystkie mydła wykonane przeze mnie, są wykonane z miłością do nich :)

Przybicie pieczątek

Mydełka świeżo wyciągnięte z formy

A tak prezentują się pojedyncze ,,kostki"



Aktualnie sześć ,,kostek" mydła odbywa proces leżakowania, który potrwa około 5 tygodni. Po tym czasie mydło zostanie poddane próbie mydlenia i ogólnego myjącego wrażenia. Zachęcam więc do śledzenia moich wpisów, by dowiedzieć się o efektach mydła ,,Rumiankowego z nagietkiem".


 
Pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz