poniedziałek, 4 maja 2015

Kartka urodzinowa

UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)

 Już jakiś czas temu zainteresowałam się ręcznym wykonywaniem kartek.

Początkowo poszukiwałam wiedzy: oglądałam zdjęcia, czytałam opisy, oglądałam filmiki instruktażowe. Wkrótce potem rozpoczęłam marzycielski proces twórczy.

Dziś podoba mi się pomysł ręcznego wykonywania prezentów, kartek okolicznościowych również!

Do zrobienia kartki potrzebne jest przede wszystkim papier i to ładny papier, bo to on stworzy praktycznie całą kartkę. Odkryłam ,,papier kawowy" - to znaczy ręcznie farbuję papier kawą rozpuszczalną, w celu uzyskania ciekawego koloru, niepowtarzalnych wzorów i intensywnego zapachu.

Papier kawowy

Prawie 10 lat temu w celach artystycznych pierwszy raz użyłam pióra. Wtedy jednak były to ryciny, dziś tusz i stalówki używam do kaligrafii.



Kaligrafia

Pieczątki, czyli kolejna zabawa tuszem, ale na nieco innej zasadzie.

Pieczątki

Znany z mojego bloga filc, nie mogło go zabraknąć!

Filcowane na sucho

Trochę papieru, kleju i brokatu.

A oto co wyszło:





Jeszcze raz Solenizantce życzę wszystkiego co najlepsze!
Pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz