piątek, 5 czerwca 2015

Mydło ,,Oliwkowe"

UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)

 Przedstawiam kolejne mydło z serii tych domowych, naturalnych, bez sztucznych substancji, bez zbędnych składników.

Z jednej strony podeszłam do tematu bardzo ,,oszczędnie", ale nie chodzi mi bynajmniej o jakość! Chodzi o skład mydła. Mimo, iż wykonuję je z najwyższej jakości olejów i bez substancji, które mogą działać alergicznie na skórę, to pomyślałam sobie, że każdy dodatkowy olej może być źle odebrany przez bardzo wrażliwą skórę.

Postawiłam na minimum i opracowałam recepturę TYLKO z dwóch olejów!
Użyłam oleju kokosowego oraz oliwy z oliwek.

Postawiłam na maximum w ustalaniu proporcji tych olejów w mydle. Oliwa z oliwek to główny składnik tej receptury. 

Olej kokosowy odpowiada za twardość mydła, efekt myjący, pienistość i dodaje kremowości pianie.
Oliwa z oliwek jest składnikiem pielęgnacyjnym i odżywczym.

Oliwkowe

Mydło ,,Oliwkowe" polecam do skóry bardzo wrażliwej, skłonnej do alergii, za razem wysuszonej i wymagającej odżywienia.



Odżywianie: 46
Waga: około 100g

Kolor: kość słoniowa (bez sztucznych barwników)
Zapach: mydlany (bez naturalnych olejków eterycznych, bez sztucznych zapachów)

W przypadku tego mydła udało mi się lekko odbić pieczątkę informującą, że każde mydełko zrobiłam z miłością do niego :)

Mydło ,idzie" do leżakowania i oczekuje na dalszy proces pielęgnacyjny około 5 tygodni.
Sama już nie mogę się doczekać jego pielęgnacyjnych właściwości!

A tak leżakują wszystkie moje mydła. Choć niektóre nadają się do testowania, postanowiłam póki co poczekać.



 Już wkrótce zapraszam na post z wielkim mydlanym testem :)

Pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz