wtorek, 3 lutego 2015

Powitać pragnę ja Ciebie



UWAGA!!! Od stycznia 2016 blog Mój Miły Czas jest dostępny w nowej wersji na www.mojmilyczas.pl - ZAPRASZAM :)
 
Szanowny Czytelniku, drogi Odbiorco…

Witam Cię bardzo serdecznie na moim blogu.

Być może trafiłeś tu przypadkowo.
Być może jesteś tu specjalnie.

Nie zważając na Twoje motywy aktualnej wizyty, chcę Cię bardzo serdecznie powitać na moim blogu, który nosi wymowną nazwę:  ,,Mój miły czas”.

Z zawodu jeszcze jestem nikim, gdyż cały czas się uczę, jednak posiadam niezmierzoną wyobraźnię i chęci próbowania czegoś nowego – poszukuję swojej drogi życia.

Ten blog powstał dla mnie, bo łatwiej mi będzie odświeżyć pamięć posiadając skrzętne notatki z mojej działalności.
Ten blog powstał dla Ciebie, bo być może masz ochotę poczytać co ciekawego w życiu robi taka osoba jak ja.

Tematyka tego bloga nie jest i chyba nigdy nie będzie ściśle związana z jednym tematem.

Aktualnie mogę poinformować Cię, że w dalszej lub bliższej przyszłości poczytasz co nieco o: 
- spaniu (to priorytet spędzania czasu w miły sposób), 
- gadaniu (bo tym głównie w życiu się zajmuję, ale bynajmniej staram się, by gadanie to było konstruktywne), 
- studiowaniu (choć studia czas skończyć, to mam nieco ciekawych wspomnień z czasu mile na tej czynności spędzonego),
- o ogrodnictwie  (rośliny to moje hobby), 
- o pracach handmade (to jest to co lubię robić),
- o naturalnych kosmetykach (to też moje hobby), 
- coś o zwierzaczkach (bo mam zwierzaczka),
- coś typowo dla kobitek (makijaże, ciuszki, buty), 
- jakieś sprawozdania z wędrówek się pojawić mogą,
- może coś o domu
- i sama nie wiem co jeszcze!

Dlategoż, jeśli jakkolwiek zainteresowałam Cię to w takiej przypadłości – zachęcam do dalszego czytania!


Pozdrawiam
E.


Zdjęć kilka na zachętę:


Świece

Pudełko

Ozdobny wianuszek

Ramka na zdjęcia

Mydło glicerynowe
Botki

Mydło sodowe
Ogrodnictwo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz